Tuesday, October 13, 2015

testimoni ibu putih ninaskincare tak berkesan untuk ku

salam u all..

kali ni sy bertukar mggunakn ibu putih ninaskincare krn sy bminat nk putih melepak.tersangkut dgn kata2 dlm tulisan n testimoni yg dsediakn..aku yakin nak beli.

tapi bila dah sampai kecewa sikitla cz serum dckp tp spray yg dtg.hihi..ku pikirkn kalo serum tu yg cecair kental pekat ni dah mcm spray minyak wangi daa.hihi..busuk plk tu bagi ku la.bau rendaman beraskan mcm mak aku dulu buatkan..

pastu krim die plk mmg sdikit,pekat n rsa berbiji2.tu takpe yg xbole blah bila letak dmuka sgtla berminyak.tp aku pikir positif je.

ttg harga aku belikn rm84 n kat page fb produk ni sdri.

hampir sbulan ni ahh..xde kesan pn malah asbenku sruh stop psl nmpk teruk je.asal ku pkai dia ckp xcuci muka ke.adeii.

dan ni hasilnya.jerawat yg dtg!!!nooooo..

so aku akhiri dgn gudbye ibu putih.first n last ok.

*utk awak nk try boleh jgk kut2 mnjadi..sepa tahukn?





No comments:

Post a Comment