Wednesday, March 27, 2013

BEKAL UNTUK SUAMIKU

salam..

aku selalu mendengar dan pesan ibu juga sebelum kahwin..masakan dan kecantikan itu pengikat kasih sayang suami.tetapi apa yg ku baca dlm agama..ada 2perkara iaitu Jagalah tempat tidurnya dan perutnya.maksudnya dari hubungan intim bersama suami dan dari segi makanan untuk suami.aku juga ada ada membaca jangan sesekali melihatkan dan dihidu oleh suamimu apa-apa yang buruk dari isteri.

eya itu dia..so aku cuba pertingkatkan ilmuku dalam masakanku.sehinggala suamiku meminta aku untuk membawakan bekal utknya.slain dr berjimat itu jgk mberi tanda pengiktirafan bahawa aku suda boleh memasak lebih sedap utknya...

so aku adalah beli bekal 3tingkat stainless steel.aku dpt murah disekitar rumahku.itupun tinggal 2je stok.tapi..suamiku xnak yg besar dia nak kecil dan plastik.so aku belikan plk.beliau memang xnak mkn nasi byk katanya cpt mengantuk tym kerja..dan aku plk risau kalau2 bdn nya susut..

ni r suamiku yakni sahabatku.hihi
......................................................................................


sebenarnya aku mula yakin memasak ni cz setelah menonton filem ni.best sgt filem ni.tiapkali nonton memberi impak yg amat kuat pd hati dan hormonku.best sgtla..dah tamat dah semalam..hihi..

sekian ceritaku tentang bekal untuk suami.peeewit.aiyayai~


No comments: