Sunday, March 24, 2013

DENDA PARKING

salam...salam..

peeewit..tak sangka kereta pun suka makan duit.hehe..aku betul2 heranla kat malaysia ni.(macamlah pernah ke luar negara).denda macam2la..parking keta kat luar petak kuning di saman polis trafik...parking kat dlm petak kuning didenda pula oleh majlis perbandaran..aku rasa mcm nk parking atas pokok jak bha~

nah ni bukti aku kena denda.aku memang xpuashati lebih2 lagi suamiku..kerana nak bayar pun punyalah jauh sampai ke shah alam pastu buka kaunter hari bekerja dan office hour.patutla org malas nak bayar denda2 ni..call mereka kata kalau nak bayar bank pun hanya kat bank muamalat.aduyai...jauh juga!

kenapala tak memudahkan kami rakyat ni dgn kemudahan pembayaran denda sekurang2nya?ni kan zmn moden..TNB pun byr kt tenet knp diorg xble wat ya??nak ambik cuti kerja bru dpt byr..aiyayai~

lagi satu komen..kenapa tak jual kupon yg bdekatan kawasan ini??kami call n cari lagi dihujung minggu pejabat berdekatan sini takda pula.

so suamiku taknak dah bayar...tunggu bulan pengampunan katanya sekali setahun..
aku dah emel diorg tentang rungutanku entah mereka terima or x..nak komplen kat mana lagi ya??

No comments: