Tuesday, April 15, 2014

Dia tak layan jadi apa nak buat??



Kalau anda cuba pikat seseorg, tapi dia tak layan, apa nak
buat ya?

kalau anda tanya saya, mudah saja jawapan saya.

"Anda pergi la pikat orang lain!"

oppss maaf lah ye kalau saya mengguris hati anda. Tapi kebenaran perlu dinyatakan. Tak ada gunanya anda cuba pikat dia kalau dia tak nak pada anda.

Cuba anda bayangkan ye, anda push jugak untuk try pikat dia selama 2 tahun tapi dia tetap tak nak pada anda. Katalah pada tahun ketiga anda berjaya....

Soalannya : Adakah dia terima anda sebab dia cintakan anda atau sebab dia kesian dengan anda?

Susah untuk seseorang menerima cinta jika dia tidak cintakan anda sepenuh hati. Kalau dia sukakan anda sebab kesiankan anda, saya takut perkara buruk akan berlaku dikemudian hari.


http://www.rottenecards.com/ecards/rottenecard_89198965_tzq2h7tskc.png
p/s pgalaman saya,belum ada dilihat hubungan yg berjaya atas sebab simpati~