Monday, April 14, 2014

PRODUK UTK JERAWAT DAN PENUAAN

Salam..Penat ku cari produk2 berkesan ya..Last2 month tu kan aku nak tukar rawatan wajah so aku nak ceritakanlah ni ye..Anggap je muka ku ni bahan eksprimen kamu semua.haha..

so takdelah kamu susah2 mencari produk lagi.ni testimoni berguna dan tak tipu punya tau.saya tak mnjual pun...kalau dah muka cantik licin menawan barulah nak buat perniagaan produk wajah.haha..

selpas hariraya puasa tu dalam bulan julai tahun ni aku dah bertukar produk.dari produk A-dha ke GARNIER.

Walaupun hampir 4 bulan sy guna tetapi keberkesanan produk tu tak dapat dibuktikan.
Kecerahannya takla cerah sangat seperti lisa surihani tu.tangan saya lagi putih dari muka oo.
jerawat?daripada muka tinggal parut terus ada jerawat pula semasa nak haid tu.tak dapat produk ni nak halang jerawat tumbuh.

Tetapi.Krim die ni nampak okla dari segi rasanya.bila disapu dimuka dia terus menyerap je.orang kata krim macamni boleh melembabkan kulit agar muka lambat berkedut.dan BB cream die pula pun sama.bila disapu lembut je kulit kita n cepat menyerap.


Tetapi lagi.produk ni xberkesanlah untuk aku...ada juga ku beli eye roll cream GARNIER untuk mata aku ni kerana ada lingkaran hitam kata asben ku (walaupun aku tak perasan pun).tetapi itulah xde perubahan pn.dah djadikn stok dah shgga kini.

so pada 12/12/2013 aku dah tukar rawatan wajahku ini kepada jenama NUTOX.aku test yg 1set tu then beli satu2..so far mcm biasa je.tp ada satu tu yg best.die bg kupas kotoran dan daki kulit bila memakainya.so kita rasa bersih je..so sapa2 yg ada bintik2 hitam rasanya sesuai tu.lastly tiada perubahan pd wjhku,aku bhenti stelah pemakaian 3bulan.

seterusnya aku cuba lagi dengan mencari produk yg sesuai...BERSAMBUNG