Friday, January 11, 2013

alahai..mertuaku

yuhuuuuu~hari ni kelam kabut aku dbuat taw.hahaha~yala..si suami ni minta tolong ayahnya untuk membantunya bertukang drumah ni.so sepatutnya pagi ni beliau dah dtg...

semalam lagi aku fikiranku kacau bila dapat tahu ayah mertuaku nak datang.pastinya ibu mertuaku datang juga.aku terpikir...aku nak masak apaaaaaaaaaaa~waaaaaaa...

pagi2 lagi aku baru terpikir nak masak sup ayam.so aku bangunla mcm biasa..aku ready masak n mengemas..tetibakan,masakanku xbegitu sedap pula kali ni.aku gagap.aku xtahu nak wat apa.then aku teringat ada lagi satu sup bunjut aku.aku bagi masukla..alhamdulillah...sedap suda..

aku xkisah mak ayah mertuaku datang...aku suka.tp yg xsuka bila masakanku xsedap...aku malu woo..
sambil kemas2 tu...telefon berbunyi n ayah call kata kami yang akan datang kerumahnya.aku mendengar dlm hati alhamdullillah..uik.berdosa lagi aku.hahaha~

dgn itu aku di ishtiharkan bebas..yeeaaahh..so aku terus tulis blog ni r..wahhh..syoknye..nanti ptg kami pegi umah beliau.best2..bolehla kami singgah2 kat tempat2 lain sebelum dtg kerumah mertuaku~!

mak mertua n ayah mertuaku baik...aku suka sgt.semoga kebaikn mrk kekal kpdku..amin.
nila mereka...still cantik n hensem kan...heeee..i like them.mmmuaah~!


No comments: