Monday, January 7, 2013

kelmarin itu adalah semalam.

sejak ku berkahwin bersama seorang jejaka yang ku temui didalam laman sosial pastu berasal KL ni plk..aku rasa mcm2 perubahan baik berlaku dlm hidupku.eeeee....sukanyeee~

tapikan kami byk perbezaan taw.tapi perbezaan itu aku letakkan sebagai keunikan dlm perhubungan..takla bosan kan kalau asyik sama................saja?heee..

kelmarinkan..eh.maksud org semenanjung itu semalam.ah~tu r yg nk ckp tu.perbezaan ketara ialah dari segi bahasa.hehehe..kita hold on dlu hal kelmarin.skrg nk crta ttg bahasa...jiwa bngsa.hehehe..

maklumla,bila bhsa kita berbeza dgn sekelompok manusia tu r rsa rendah diri jee..sykan asal sabah..kt sini kwsn kluarga mertua jrg2 ada org sbh..bila bkumpul tu,psti ada jak bhsaku yg mrk ketawakn..heee..takpala.aku suka..;] ah~bila nk pg market tu,sy suka suami or orglen dlm fmly tu tanyakn harga brg yg aku bkenan.yala..aku dahla xphm bhsa diorg..diorg pn xphm bhsa aku.hahaha!locokla~aish..locok itu mksudnya lucu..

ohya.sambung cerita.kelmarin aku jumpa artis lagi.sbnrnya sblum ni ramai artis ku jumpai ttp xdalah sepopular dan secantik dia...nak tahu siapa?

yess~YASMIN HANI.tapi hubby kata Jasmin Hamid.hehehe..eya2 je la..

dia pakai bju biasa je.langsing sgt bodynya..kasual pmakaiannya.n paling pnting putih melepak.cntiknyee~
tym tu teman hubby pg baiki spekmatanya..tau2..dr hujung tgh kedai tu aku terlihat seorg pmpuan yg sgt cntik.betul..cntik sgt..jd aku berbisikla pd suami,cntiknya pmpuan tu.cntik..subhanallah~
kami bdua dahla rabunkan..hehee..xprasan itu adlh artis.alahai..bila tgok pkerja mbiik pic dgnya tahula kmi yg dia adlh artis.cehhh~

tapikn ntah knp,bila dia mlihatku sketika..aku rsa malu plk.aku hnya dduk xwat pe2..xda hp plk tu nk mbik pic.gpun klu ada pun aku xkan mnta mbil pic.malukan..tapi husbnd ni xda feel lgsung.die kata xkisah pun artis dcni..alahai~ aku kol mak pun,mak kata aku kampungan mksudnya gaya kampung!waaa~hahaha!baiklah!aku tak kisah dah artis mulai saat ni.mm! ;p

sebenarnya aku kagum dgn artis ni..krn dia cantik..pndai ckp cina lg..aku hrp ank2ku akn mmliki kebaikan ini.amin~

No comments: