Wednesday, January 16, 2013

flu fever

Alhamdulillah....Tuhan menyayangiku kerana itula aku diberikan kesakitan ini.hari ini aku baru rasa sembuh sedikit selepas semalam aku dipaksa berjumpa doktor.

disini aku bukan bercerita tentang betapa sakitnya aku.aku ingin menyatakan pada semua yang Tuhan menyayangiku kerana Dia jgk telah memberikan aku seorang suami yang amat prihatin padaku..Beliau mengurutku dan membantuku membuat kerja rumah.

Sejak itu aku mahu sembuh cepat kerana aku xmahu suamiku membuat kerja rumah semua.aku baru sedar betapa pentingnya aku ni atau betapa pentingnya isteri dalam kehidupan lelaki..yala tanpa isteri suami nak makan apa..lainla kalau suami tu pndai masak.nk mkn dluar plk bajet kut...pkaian suma isteri kna basuh,lipat,jemur...lelaki klu buat kerja rumh walaupun jujur tetap nmpk bersepah.hehehe...sian abang..

so aku bersemangat nak sihat hari ni.cukupla 3hari ni rumah xterurus..alahai lelaki..tanpa wanita anda xdapat hidup selesa.lihatlah dsekiling jarang lelaki sdiri tanpa perempuan tetapi heran ya wanita boleh hidup bahagia lagi tu tanpa lelaki.tetapi bagi aku,suamikulah hidupku....

-Ya Allah tetapkanlah kasihsyang kami berdua hingga akhir akhirat..

No comments: