Thursday, July 25, 2013

PRODUK WAJAH BERKESAN

Hi you alls,

Ceh.mcm ada nk baca.hihi..ada rasanya kot..okay!cerita ttg produk kecantikan wajahku yg berkesan.

Saya start memakai produk kecantikan ni sejak tingkatan 1 umur 13tahun.krn wajah saya agak gelap setelah berulang alik bjalankaki kesekolah dan sy jgk atlet time tu.
entahla sudah berubah ke belum kulit produk ni.tapi pencuci muka safi ni mmg bkesan.memutihkan mencerahkan secara semulajadi.tidak silap aku dulu warnanya hijau dan biru bertukar.uhu.MASALAHNYA sehari ko kena matahari cpt jak mukamu hitam balik.TAPI 3HARI ko guna ni trus cerah balik.Ton kulit muka pun sekata.tak mcm budak lain ada belang kat pipi dia krn memakai tudung.

Then driku btukar dgn olay krim lama tu.krn ikut kawankan..
mmg sgt BERKESAN.tiada kekurangan..time tu harga baru rm2.00-3.00.kecil tapi cukup 3bulan.uhu.muka jadi cerah n glowing.hai!!

pastu saya tukar lagi produk Temulawak.krim mukanya.Rm2-3 je tu.skrg makin mhl agknya.
Sgt berkesan bila nak tidur tu sapu kat muka + bedak.siang xperlu guna pun hasilnya tetap putih melepak oo..

Seterusnya,wajahku plk mengikut hormon.tiap bulan ada je sebiji jerawat besar n berisi lagi tu kat hidung.Tiapkali kat hidung.Saya pun xtahu apa puncanya shingga kini.Aku malu bila kesekolah time tu.putih je muka tapi ada satu jerawat besar kt hidung.ekkkkkk...

so aku cuba produk krim 99.Harga dlm Rm5.00 klu minta less ble dpt Rm4.Hanya kat Tawau je.
Skrg dah popular ye krim ni.n mahal plk.aku dah setahun xbalik tawau ni so xtahula klu mhl mcm tu plk.yg ini SANGAT BERKESAN.Jerawat ganjil itu hilang dan wajahku macam snow white..putih gila!itu bru ku pkai sikit2 klu ikut aturan ntah jadi apa.uhu.

Yg ni ku bhenti krn dgr2 dperbuat dari usus Babi kat indonesia tu.lgpun ku rasa wajahku mcm terakis je.

Then bertukar ke produk Safi Rania gold.
Produk ni biasa2 je.cerahnya biasa2..Suma ni ku guna taw.dlm Rm30+ 1set.

Wajahku plk semakin hari semakin naik jerawat..mengikut hormon agaknya.Teruk sampai ke pipi..Sikit2 lma2 jadi byk..n memakan kulitku itu..Aku fikir ia berlaku setelah ku bhenti memakai produk 99 tu dan slps putus cinta pertama.ceh3~

So aku guna Tia Amelia.produk Paling Mahal aku pernah beli.Langsung xberkesan.aiyooo~
 Sabun herba yg paling mahal ni pun aku guna.Tak berkesan jgk walaupun sekali cuba berkesan.ish3..
 Sabun vitamin yg ni pun pernah try.Tak berkesan jgk cz kuar byk2 bintik n jrawat.Rm50 dibeli.uhu.

Then akakku pesan guna Sabun papaya,Toner papaya dicampur 1pc ubat jerawat.Ubat jerawat ni boleh dibeli difarmasi.Akhirnya berkurang...Jerawat hidup pun takda hanya tinggal bekas je.Bekas nilah mgngu hidupku..sehingga ku berkahwin tahun lalu.Mekap xlawa melekat.aishhh...



 3 bulan lalu aku telah mencuba produk a-DHA.skrg makin popular tu.kawan aku rekemenkan.SANGAT BERKESAN.aku beli 1st tu mhl rm150 then aku jmpa ejen indon dapat bawah harga tu.so sapa nak beli n ori ble cari saya..hihi.
 Berkesan boleh hilangkn parut n radang kemerahan jerawat tu.TAPI aku rasakan ia sama seperti produk 99 tu.ia mcm mengakis wajahku n mlihatkn wjhku berusia sikit.bila henti pemakaian mcm dtg jerawat plk.so memandangkan jerawat parutku dah reda ni...aku nak tukarlah.hihi...

Insyaallah bulan depan ku beli.Aku nk mencantikkan wajah khas utk keluargaku walaupun mahal.Tengoklah nanti..sekarang masih servay product terbaik ni utk anti penuaan n anti jerawat.

ok,selamatkan wajah anda sebelum terlambat ok.umur saya dah 24..suami 28.

CLICK HERE untuk ketahui vitamin kecantikan wajah.