Friday, February 7, 2014

VITAMIN KECANTIKAN

Yo!!byk2 vitamin..hasil dari penyelidikanku yg tidak seberapa selidik itu...aku syorkan kepada anda semua untk menghilangkan parut jerawat dan luka anda disamping mendapatkan khasiat kesihatan itu marilah ikuti cara saya.

untuk pengetahuan anda,saya memang mengalami parut jerawat sejak sekolah menengah lagi dan semakin dalam diperingkat remaja tu.maklumlah nak dewasa..hihi.Vitamin c dan vitamin E adalah vitamin penting untuk kecantikan luaran yakni kecantikan kulit kita..apa2 produk kecantikan kulit pun pasti ada kedua2 bahan ni.

So..daripada anda nak dapatkan vitamin2 ni suma yang telah dicampur bhn kimia baik terus dapatkan yang ori!!!

ini dia~
VITAMIN E

VITAMIN C
Kedua2nya ni cukup utk sebulan k.Vitamin E ni mahal harganya..tapi vitamin C ni murah.so sapa2 nak SAYA BOLEH belikan dgn harga murah.emel je saya Sue_syakira@hotmail.com.Pos RM tak termasuk ya..

SURBEX NATHOPEROL VITAMIN E-RM70 RM46 berbentuk gel rasa sedap!
SHINE VITAMIN C 500 PLUS-RM20


vitamin ni saya makan hari-hari tapi kadang2 miss jgk.hihi.tetapi kesannya memang ketaralah..muka akan nampak bercahaya kita tak sedar tapi org ckpla..pastu parut2 pun dah tak ketara n semakin nipis.
bagus diletakkan di atas meja ofis..senang nk igt utk mkn.

saya rasa vitamin2 ni memang sesuai dah untuk tubuh badan dan kecantikan wajah kita kerana mengikut kajian,lebihan pemakanan vitamin c iaitu 1000mg boleh mengakibatkan batu karang pundi kencing...dan jika berlebihan pengambilan vitamin E lebih 400i.u boleh mengakibatkan kanser.

so pilihlah cara pengambilan betul mcm sy ni..haha!
CLICK HERE untuk ketahui produk wajah berkesan.

20 comments:

  1. saye nak cuba produk pencerah muka,boleh beri nombor talifun@whatsapp saye ye.01126237935.

    ReplyDelete
  2. Sye baru nak Cuba amalkan vit c shine ni. Berkesan tak vit ni? Waktu yg sesuai utk mkn vit c ni bila eh? Mohon pencerahan

    ReplyDelete
  3. boleh makan ke utk ibu mengandung?

    ReplyDelete
  4. nk order vitamin shine tu..details plzzz...

    ReplyDelete
  5. Vitmin c shine 500mg boleh didapati di warkson.. Rm18 ringgit sy beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murahnya..saya bli di farmasi rm37..huaaaa

      Delete
    2. Huhuhu sama la,sy pon bli kt frmsi hrga 30 lbh jgak...

      Delete
  6. Saya memang mengamalkan shine vit c tu , alhamdulillah kulit memang cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh saya tau cara makan yang berkesan pada waktu bila? sebab dekat botol tu dia hanya tulis 2 biji sehari. tak bagitau sebelum atau selepas makan😅

      Delete
    2. Produk bagus shine vitamin c ni😍😍 love sgt.. Say 5 years dah mkn shine ni

      Delete
  7. Saya baru nak cuba vitamin c 500mg (Shine ) nii ... Beli kat watson tdi ada promosi hrga rm18 jer..hrga asal mmng mahal 😊

    ReplyDelete
  8. Assalam, kenapa takde logo halal?

    ReplyDelete
  9. Baru mau cuba guna..sbb mengandungi vitamin C..bagus tuk sistem imun..lawan korona..hehehehe

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum & slm sjhtra sy pengamal mcm² vitamin c tp sejak knal vitamin c shine ni sy dah jth cinta.. sbb perubahan utk skin ktra.. makin cerah alhamdulillah.. bole la bli d watson🥰

    ReplyDelete
  11. saya baru nak mencuba..tq pada semua sbb bg fedback yg bagus..

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. sya pnah makan glutab..agak mahal..tp kesan bagus jgak..kulit cantik n nmpak makin cerah dari biasa..so skrg sya nk cuba shine vit c plak🤗

    ReplyDelete
  14. Hai...sya x faham la cara makan vitamin ni sbb dalam botol tu tulis 1biji 2kali sehari..boleh tak bagi pencerahan ?

    ReplyDelete
  15. Terima kasih infonya, Dan jangan lupa selalu gunakan Vitamin Kecantikan agar semakin glowing.

    ReplyDelete